Sunday, November 29, 2009

twilight new moon..

salam..

aku g spring aritok tek..ngn hishamudin, my best buddy. mek duak g nangga cita twilight saga: new moon.. perghhh..punyalah rami org kat spring aritok tek. sampe hampir 15mins mek duak carik parking. sampe kat spring..ku pegi MPH bookstore mcm biasa. while hisham gik g beli barang mak nya kejap kat parkson. pas ya mek duak g mkan.. lapar indah perut..


cita tok sebenarnya aku sik minat..p aku dah nangga twilight nok 1st ya.. dats y aku nak nangga 2nd sequel nya.. overall oklah cita tok.. and ada part dalam cita tok ada kenak skit ngn hidup aku.. aku faham apa yg jacob rasa.. sian ngn jacob jadi mangsa bella time nya cuba lupak edward.. p sikpat juak..cinta sidak duak ngn kuat.. damnn.. why women are always like that? i cant comprehend!

No comments: