Monday, November 9, 2009

Happy Birthday Pap!

salam..

wahaha..Pap dah berumur 54 tahun! sik berasa masa melalui keluarga mek org.. pap dah pun setahun gik nak pencen..hehhee

pap dolok garang ngn mek org..especially time aku duak andy (abang aku) gik kecik.. syamim time ya gik lom ada.. perghhh..garang pap dolok. asal keputusan akademik mek duak sik bagus...tauk ada muka pap mcm singa nak makan org...ehehhehe.. aku lah anak paling nakal time aku gik kecik.. sik taukla pahal.. salu ada aku makan rotan or hanger diberik oleh pap.. p olah aku sik juak turun2..

bila lahirnya syamim (april 1992), pap dah sik marah2 agik..nya kurang memukul mek duak bila ada salah.. bagus juak la..kata org, makin tua, kin faham perangei anak2. hehehe... pap tok amat supportive.. especially dari segi akademik mek org and financial.. pap dah tanam budaya membaca n menabung since aku darjah 1 gik.. asal ada duit lebih, aku terus simpan dalam tabung katak kaca (nektok maseh) hahaha... n sigek gik,sampe nektok aku masih ikut apa yg nya ajar.. buat benda based on priority... apa yg penting polah dolok...apa yg penting, ya lah dibeli dolok..thanks pap.. mun sik, aku dah jadi seorang yg boros..hehheh

mun aku ada problem bait personal or hal2 study or keja.. pap suka berik nasihat berbentuk soalan.. nya salu nanyak aku ttg apa yg berlaku n berik soalan ngn aku so that aku dpt jawab based on situation ya.. pap suka berik perumpamaan.. nya mok aku memahami sesuatu isu ya bok try carik solution..

aritok birthday nya..abang dah spon sidak duak nangga wayang aritok..esok aku spon sidak dinner kat luar.. ehhehee..im happy with my family.. they are the best parent ever in the world.. and in entire universe..


Haji Hamsawi Hj Mohd Nussy Phillipps


No comments: