Friday, November 27, 2009

beraya di kampong..yeay

salam..

haha...bila ku balit, benda pertama aku polah is on9.. aku cek fb..ne tauk..ada msg dari kawan2.hahha..

ari jemat (marek) aku g kampung belah mak. kat kpg beradek.. wahh..perjalanan yg sungguh mencabar..hehe ne ndak, k bot bah..then ada boyak.. then have to walk for another 30mins.. p bila dah sampe umah. aku terus berjarah ngn nenek ita (mak kepada mak) n udak ku, mok ku, yak n pak li.. usu sima n usu naimah pun dah ada kat kpg. i had such a wonderful time last night..spending time with my family... sikpat ku cita banyak2.. aku kah jak gambar.. hehe..chow...


toklah pemandangan dari bot..


mcm biasa..aku tauk sik dpt renah..haha


then ada sekok boyak...tok nyuruh mak aku san ruyan...hahha


Udien..nya lead the way..


nek Ita bercerita ttg salasilah family n cita2 lamak..


ketua memanggang malam ya... merangkap tukang test..hahah


aiman(anakbuah) merajuk..mok tido ngn aku di umah nenek..sik mok tido ngn nenek nya di umah wa..


No comments: