Sunday, November 15, 2009

when purple faded..

salam..

what a week.. aku berkesempatan meluangkan masa untuk dirik aku.. aku tenangkan jiwa aku yg bercelaru lamak2 tok. aku sik tauk lamak2 tok aku sik dpt fokus ngn apa yg aku polah.. entahlah.. it feels like theres something that i have to figure it out.. aku sik suka asa mcmtok.. mcm misteri gilak yg perlu aku carik jawapannya.

aku g nangga wayang minggu tok tek, k ku lepas geram n boring.. aku ngn sam g nangga 2012.. cita yg diwar-war org tek bes gila.. ya aku mok nangga..kan pa, aku suka jalan cita yg ada bencana alam tok. apa yg aku dgr, film tok based on prophecies of 6 religion. ya la nambah keinginan aku mok nangga. p mek duak nangga kat LFS cineplex parkson lamak.. boleh lah..cuma nya agak kecik..hehehe..sekali nangga tiket kol 8.30pm dah abis, paksa aku beli tiket kol 11.20pm..so kira nangga midnight sekali. oleh kerana mek duak ada 3 jam gik lebih kurang, aku duak sam singgah kfc SP sia... pergh..kenyang makan snack plate..

pas mek duak makan kat kfc...tiba2 jak sam madah mok main boling.. hahaha..aku ne pat celen nya..nya wakil fakulti dolok bah. aku pun main la juak..sekali yah...... seri..97 - 97.. ahahha..sik sangka aku dpt ngekang nya.. dah la sefamily duk sebelah lane mek org..main bising ada jak... mun dah tauk nak g main boling, jgn la g embak baby kecik or small boys.. tok sik.embak juak..dah la SIK MELARANG..geram ku p apakan daya..biak ya pun cute juak..suka ku nangga telatahnya..

main punya main.. sik berasa jam dah nak kol 11.20pm..so aku duak sam rushed kat cineplex.. yarabi..ORANG! rami ada jak.. mcm nak belaku rusuhan ajak..hahaha..tertemu la ngn kawan2 lecturers n sam berjumpa ngn student nya indah..hehehe..what a small world.. then bila dah masuk, dtg la asa HULK aku bila org sebelah aku sik silent hp nya dari awal cita sampe abis.. 3 kali hp nya berbunyi... nang sakit ati aku... "oi..aku gik nangga wayang tok, lak call aku agik..cita tok best dow.. dah la aku masok aher" celaka.. maseh sempat juak nya beloya time tepon ya... setelah ada org lain meng EHEMMM.. bok nya perasan.. ishh..terganggu konsentrasi aku nangga cita 2012.. overall cita tok, CGI nya nang best..respect.cuma jalan cita dari segi pengisian dialog pelakon ya sik brapa.. kosong asa aku..


cuba ktk org bayangkan, air laut setinggi everest..sik kiamat apa yaa..hahhaha respek2!

ya cita hari sabtu.. hari ahad.. aku kuar ngn kawan ku zura.. mek duak g makan2 kat SCR.. mcm2 jak diloya mek duak.. hahah.. cali ada jak.. cita dari zaman sekolah sampe zaman tok.. mcm2 jak cita.. shes funny.. suka ku berkawan ngn nya... fresh and funny type of friend..

No comments: