Wednesday, November 25, 2009

curang?

salam..

aku just mok bincangkan sikit hal tok.. aku memang dari awal sampe aku mati aku tetap sik bersetuju ngn CURANG.. aku tauk semua org sik suka bila org yg disayang, orang yg dicintainya curang.. aku tauk. p mun dah benda tok nak terjadi.. aku pun sikpat nak bertahan sbb ya soal hati. p why some people choose to cheat?

aku tumpang simpati atas apa yg terjadi ngn kazen aku yg sorang tok.. yg udah kawen hampir 7 tahun n ada sorang anak perempuan setahun lebih. wife nya nuntut cerai sbb nya dah sikpat nak hidup sama ngn kazen aku.. pagi marek kazen aku dimasuk ke hospital n ambulan yg dtg amik nya kat umah. split disc.. tulang belakang beralih.. ada ka patut nya just push husbandnya k DUA JARIK?? sial..hina gilak ka kazen aku ya?? dah la nya sikpat bejalan n begerak!! anak nya pun sik nya lalek agik.. alu Mok aku ngambik Balkish.

nya terus nait atas n diam dirik..

aku dpt tauk nya dah ada org lain.. n orang ya org askar dari semenanjung. punyalah marak ati aku time ya.. kazen aku ya punyalah bait orgnya.. sik penah nganok org.. sik penah membiarkan hidup keluarga nya. p ya yg nya dpt? sekurangnya fikir sikit apa yg telah kazen ku berik ngn kau... keluarga kazen ku dah berik ngn kau... ada kau fikir ka??? kau mintak lepas dari kazen aku? anak ktk org? gila kau nak??

nya dah diembak bapak saudaranya petang tok tek... skati lah kau... mun kazen aku ada apa2...KAU KU AGAK DOLOK..

No comments: