Thursday, November 5, 2009

at last..

salam..

wow...such a hectic night...p ya malam tadik lah.. dengan keadaan sakit, semuanya sik menghalang aku untuk drive pegi lee music centre..

ptg selasa ya aku g workout.. seperti biasa, ari selasa rutin aku shoulder.. unfortunately, time aku lift untuk set terakhir, besi gugok n bahu aku terseliuh. ya Allah tuhan jak tauk betapa sakit nya asa seliuh ya.. aku alu stop n mintak org sia urut aku jap..then aku terus balit.. malam bok berasa sakit nya semua badan2 aku termasuk bahu. p dalam otak aku masih juak berlegar2 hal santa cruz ya tek..

duak ari duhal aku sik update blog.. bahu aku maseh sakit..pagi rabu aku g klinik..apa bahu aku sakit gilak..duhal urat aku berselisih.yarabi.. hahaha..sik ku tauk.. doktor just berik painkiller n krim ajak.. apa2 pun ku telan jak semua.. aku mok cepat sihat.. eh aok, aku ngurus borang kursus induksi guru sandaran ujung bulan tok..haha..semua dah settle..

then malam..yah..malam marek..sik sangka aku... at last aku dah ada guitar elektrik dimpun..masya Allah..asa cm sik cayak jak..hahaha..aku hope pelaburan aku berbaloi time tok.. aku mok berlatih benar2..


my new love, santa cruz ebony..

No comments: