Monday, November 9, 2009

VIVA HITAM YANG SIAL...

salam..

geram ati aku gerammm...bodo n bongok keta viva itam ya... nak dijadikan cerita time pulang amik samim tusyen, kelisa abang aku yg aku tengah drive time ya dirudu viva hitam sporty dari belah kiri. aku yg tengah layan lagu time ngn tekejut bodo tam keta ya merudu keta aku. sial.. nasib tangan aku sik kenak apit. then time nya merudu aku ya ada bunyi benda patah or pecah aku sik sure.. aku alu stop keta cun2 pan simpang masuk ke jalan taman hijrah...keta sial ya pun behenti.. then bila aku nak ngagak nya..tiba2 nya terus mecut lari.... aku apa lagik terjun dalam keta aku then start ngepong..ngn laju juak driver jahanam ya drive.. sampe kua asap hitam dari ekzos. mcm lipas kudung jak nya lari..

abang aku panik dalam keta.. nya mala madah aku richie slow chie..slow..... ne ndak aku sikpat kepong..mun sik tek aku dah tukar gear keta.. dah la keta kelisa abang aku tok automatik, lambat alu pickup.. sampe kat normah keta ya dah hilang dari pandangan.. aku marah!! aku benar2 marah! 1stly abang aku yg suruh aku slow... mun aku laju tek, dpt ku nangga number plat keta sial ya..

tunggu kau..mun aku nangga keta aku.. kau tauk siappp tam aku..

No comments: