Tuesday, March 9, 2010

Latihan GEMS (Graduate Employability Management Scheme)

salam..

saya mempunyai beberapa minit sahaja untuk mengemaskini blog. ini adalah disebabkan oleh jadual latihan GEMS saya yang terlalu padat. latihan bermula pada 7 Mac dan berakhir pada bulan Mei nanti. jadual latihan pula bermula seawal 8am sehingga 10.30pm. itulah rutin saya yang terbaru untuk 3 bulan ini.

suasana di hotel Penview memang boleh tahan. saya berkesempatan menemui beberapa rakan lama saya ketika bersekolah dan saya juga telah menemui sahabat baru. alhamdulillah mereka sungguh membantu dan senang berbual.. di sini saya letakkan beberapa kenangan hari2 terawal latihan GEMS.


semasa explorace


setelah selesai explorace


ahli2 kumpulan saya (EMERALD) Saya, Ridha, Delia, Melda, Phylis, Melimi, Anes dan Ummul..

2 comments:

Unknown said...

nk tye review pasal gems ni. efektif x? dpat jd permanent x kat company yg dihantar utk OJT?

Richie Spices said...

Assalamualaikum, maaf sbb terlalu lambat nak reply. Baru dapat retrieve balik blog ni. alhamdulillah, saya dah 7 tahun dalam company yang amik saya jadi intern selepas tamat GEMS. I can say, it was indeed very effective..