Tuesday, December 1, 2009

the other day.

salam..

aku ingin mohon maaf ngn sapa2 yg pernah aku terkasar bahasa or terguris perasaan. aku pun sik tauk apa nak jadi ngn dirik aku time tok. aku asa ilang sesuatu dalam dirik aku. aku pernah jadi seorang lelaki yg happy2 dolok.. beberapa bulan yg lepas.. p semuanya berubah nektok..n aku mash tercarik2 apa sebabnya aku jadi cmtok.. dah masuk 2 hari ku fikir benda yg sama.. last2 aku sedar, aku masih lom kuat untuk melupakan nya. makin ku try lupak, kin kuat nya dtg dalam minda aku.. sakit ati ku aie.. nya aku tauk nya dah ada hidup yg gembira ngn teman barunya nektok.. p kenak aku yg sengsara??

aku masih susah nak lupak semua memori2 mek duak.. asal aku pegi tempat yg biasa mek duak pegi, tauk ada kenangan ya dtg.. sampe sekda mood aku.. paling ku sedih benar bila nangga sekotak donut big apple kat spring ya.. sampe sik lalu aku makan. aku bungkus berik ngn anak buah aku..abis semua..hahaha..

alhamdulilah, aku senang berkawan ngn sseorang nektok..walaupun nya jauh, aku cukup selesa berkawan ngn nya. nya tauk cmne nak buat aku senyum.. walaupun nya keja. p aku akan tunggu sampe nya abis keja.. syukur..

No comments: