Sunday, November 8, 2009

sunday owh sunday..

salam..

yeay...ari untuk aku berurut ngn ngah udah tamat.. perghh..sakit badan ku diurut ngah..p nya madah untuk 2 hari pertama ngn sakit..p benar juak lah..sampe nangis aku diurut.. aku ngn sik suka diurut. sbb entahla... aku sik suka dipegang sebenarnya.

p malam tadik best.. badan aku mula asa cergas n urut ngah pun dah sik sakit agik. maybe dah serasi ngn badan aku kali. alhamdulillah bahu aku dah mula pulih.. takut aku sikpat workout agik lak. ptg marek aku amim n abang andy g shopping barang2 amim. kat spring and matang.. duak tempat yg jarak nya ibarat lundu ngn kuching. apa tek samim sik puas ati ngn baju2 kat matang. so mek tiga terus g spring.. org mcm semut jak..rami lalu.

amim akhirnya beli 3 baju 1 seluar.. aku tek just beli underwear ajak. ya pun sale bodyglove..hahhaa..sembat ajak.. then amim madah nya lapar.. last2 mek tiga landing kat SCR...perghhh..kenyang makan sia (memang tempat favorite aku).. lebih2 gik meal black pepper chicken rice nya.. salute ku ngn chef nya. one day aku mok belajar juak gine molah black pepper chicken rice ya... pasti boleh.. aku BOLEH!

hehhe...i saw you.. i wanna meet you one day.. sorry for asking your telephone number last night cause i want you to know... you are just like a bullet... penetrated through this heart... aiseyyyy

No comments: