Thursday, October 1, 2009

my job for the time being..ahakss...

salam..

sik berasa aku keja jadi guru sandaran kat Openg.. tok dah 2hb.. ngn sik berasa.. mcm2 jak pengalaman ku mengajar tempat yg pernah satu masa dolok, aku duduk sebagai seorg pelajar. sekolah yang banyak mengajar aku erti hidup.. erti gagal erti berjaya.. semua ada di sekolah tok.. n sekolah tok juak menemukan aku ngn nya, walaupun sik sama tahun...

aritok ku jaga kelas exam mcm biasa.. n aku g kelas2 yg aku ajar.. dalam kelas 5BV, aku berbual2 ajak ngn studentku.. aku paling rapat ngn sidak student kelas tok.. sbb sidak faham ngn aku, sidak hormat ngn aku. sempat juak aku amik gambar ngn sidak. tauk ada sesi emo.. hahaha.. terima kasih kepada semua student2 ku.. terutamanya kelas 5Bv, and sik lupak juak ngn sidak student kelas 5ST and 5D.. ktkorg benar2 ngajar aku erti menjadi seorang "guru".. ada ketika aku terlepas marah ngn ktk.. maafkan cikgu. pesan cikgu, belajar lah rajin2 walaupun SPM sik lamak gik, berusahalah until berjaya..


guys of 5BV..


girls of 5BV


senyuman yang sikkan aku lpak..


my helpers.. time aku busy ngn kerja opis.. sidak nolong aku edar handouts, nota..haha makseh aa...

aku pergi kelilin sekolah.. mengimbau balit kenangan bersekolah kat sekolah tok dolok.. dari tingkatan 1J, 2J, 3J, 4sc1, 5sc1, 6RC and 6AC... terlalu manis.. dari seorang pelajar jadi seorang guru.. menarik.. sebelum balit tek, aku sempat bejarah ngn cikgu2 lamak aku.. thanks sbb memberikan tunjuk ajar ngn aku sepanjang mengganti tempat cikgu Sanisah Hassan..


toklah meja aku...


pemandangan dari sudut meja aku...


aku sik sure sampe bila kontrak ku tamat.. aku bingung.. sine ku mok carik keja.. keadaan aku time tok, plus masalah tok, umah.. arghh.. ya Allah berik lah aku kekuatan..




No comments: