Sunday, October 25, 2009

PANDORUM

salam.


boring.. ya jak dapat ku madah.. cerita pandorum kat MBO tadik ngn la boring..sik tauk pahal aku sikpat connect ngn cita ya.. best gik aku nangga cita hantu Mirror kat HBO. terkayo2 jak aku duak sam tadik kat spring.. nunggu wayang kol 445pm.. time tok aku teringat agik memori lamak..damnnn!! aku sik suka kenak kaco memori yg pernah jadi kenangan indah dalam hidup aku.. alu sik jadi aku beli donut kat B.A.. just passing by ajak..

tengah tunggu ya aku duak sam makan crepes kat kedai sebelah MBO.. oklah juak asanya.. upa mcm tosei..p intinya chocolate chips ngn susu pekat..adui..nyaman adajak. sik sedar mek duak tayangan dah start.. wahh..best hall 1 tek.. asa mcm di venice opera jak..semua nya mcm classic.. almaklumlah..1st time pegi. aku penah janji ngn nya dolok mok embak nangga wayang kat MBO p sik tercapai..sikpa.. time tok aku g ngn kawan aku.. hisham madah cita tok best..aku aok2 ajak.. sekali nangga yarabi..asa mintak refund tiket jak aku. just selesa agik dari kat star or parkson lamak. ya jak membezakan tempat MBO tok..

pas nangga wayang, aku teringin mok makan bakso. alu la ku pergi ke tempat yg salu aku pegi time makan bakso, bakso kat kedai mamak cafe samarahan. mek duak sam singgah sia jap, p embak sidak naser n zirah sekali.. ngn kamboh la tam naser..hehehe..nya ya cali. pas makan bakso, sam ngentam gik cucor rex. haha.aku join sekaki..

kepada semua peminat manchester united..mintak maaf mintak ampun..tonight was liverpool's night.. you will never walk alone..hahahhaa..liverpool menang 2-0 tadik..yeaaaah..hebat torres duak ngog.. bangga aku selaku peminat liverpool..

bah..chow lok, mata dah ngantok.. oh ya, bfore aku blah, congrats to that prson, tahniah n all the best...

salam.

No comments: