Friday, October 23, 2009

menang atau kalah? it didnt matter!

salam

aduh..penat asa nyawa... embak kotan penat alu sikpat tido aku.. tek aku ngn sidak exopeng 99 main futsal kat sports planet.. haha..mcm biasa, bila exopeng masok sia, tauk ada jadi kamboh. aku numpang pearl tadik apa sidak kuat nyuruh aku jadi keeper.. ngn tauk ada aku jadi keeper agik.. dari form4 aku jadi keeper..arghh..p sekpa.. janji dpt main ngn baik..

yg hadir dalam perlawanan tok, memek, jj, sarel, pearl, firman, abib, ujang, aku and boyot.. aku terkejut bila nangga boyot.. dolok time sekolah ngn sehat gila..nektok? wow..slim lalu..lantas aku nanyak apa rahsia nya dpt jadi slim mcm firman.. boyot jawap simple ajak, ya rahsia laki bini..cibai.hahahaha sempat juak nya molah lawak.

main punya main, sik sdar jam dah kol 12.. mek org start dari kol 10pm..apa aku aher tek sbb aku duak jj gik ngaja tusyen. pearl udah nunggu di umah aku time ya. hehe..makseh pearl ah! cyg kau..hahahahhaha .. lamak juak dah aku sik main futsal.. last ria bfore posa.. ya pun time ya shahrulhisam gik ada.. nya time tok gik kursus induksi kat sabah..tedah..gondol n itam katanya tadik kat sinun.. mun nya ada, pasti bahagian defender mek org kental..hehe..p tadik jj duak ujang dah main superb juak la..dpt ngekang team lawan.

on the way balit..masing2 gago nanyak sine mok lepak.. n pearl duak kawan nya tek ngajak cucok bintang.. hahaha..ya ku madah, pegi jak kau..aku sik mok.. kan apa, aku dah nekad berhenti since 2nd year dolok. past is past.. caka pearl, ada ka aku distop kat traffic light tol.. alu masok ke keta abib duak sarel aku.. hahahha..sekpa.. nya brebut juak mok g entah sine club yg nya duak kawan nya mok pegi.. so aku return balit ke keta abib.. alu on the way ke family cafe. ngn gik rami org kat sia.. jeles indah ku nangga memek ngn gerek nya tadik..lovely ada jak..heheheh..sorry mek!

sidak order nasik ayam penyet..wahh..pagi2 butak cmtok dah bedal benda heavy.. aku just order kuetiaw sup ajak.. p suddenly bila ku nangga ayam penyet ya.. serta merta aku teringat ngn nya.. entahlah.aku tiba2 jadi senyap n lost kejap.. sik sangka, kat sitoklah aku mula embak nya g makan n kongsi isu bersama, n aku senyum kedirik, betapa bodo nya aku mok cuba juak makan ayam penyet yg ternyata pedas luar biasa ya.. sampe 3 gelas air abis ku minum time ngn kua makan ngn nya.. kenangan benar..

ok..put that old story aside.. pas makan ayam penyet, jj duak ujang mesan roti kawen gik.nafsu apa ndak ka sidak tok.. pas makan roti, abib gik mesan french fries! yarabi.... aku pun telan sikit jak lah..kalori tinggi bah..wahahha.. memek duak gerek nya mesan 4 botol soya. sampe la juak..hahhaa..aku sik sedar aku pun lighter dah abis..paksa minjam api dari shisha si sarel.. sarel tek ngek ada jak, tang ada jak nya make shisha perisa strawberry.. sampe empusak nyawa ku.. jj duak abib berkasik2 jak..sian..mek org beloya sampe lah memek mintak izin pulang (setelah diperkenankan oleh Tuan Haji Ustad Al Fadil JJ).. mata aku dah bepusin2 juak.. alulah mek org begerak balit.. sekali nangga abib sesat antar aku balit.aku madah openg baru.nya masok openg lamak.. ne ndak tang senyap jak aku duak sarel tek.. gelap kawasan ya..hahhaa

bah..aku dah sampe umah, aku nak mandik n terus tido..kepada kawan2 sama ada yg kenal or sik kenal, ku utuskan utusan selamat malam ngn ktk org semua, semoga mimpi yang indah2 k? goodnite!

No comments: