Thursday, October 8, 2009

mode yg aneh..

salam..

hello semua.. aritok ceria ku agak kurang sikit... bahu aku terkehel ptg marek mistake time lift barbell..sakit aie.. p sikpa.. aku tetap determine.. apa2 pun aku perlu fit balit untuk tahun depan.. aku sik mok sakit2 agik.. aku perlu jadi HULK mcm aku tahun 2 dolok... HULK!! haha..ada2 jak... bak kata hisham kat gym marek.. shiaiii khau yaa.. hahahaha..

sigek lagu yg pernah satu masa aku bencik dgr.. yup..aku jarang dgr lagu2 dari band kerispatih.. entahla.. aku lebih minat dgr lagu2 dari band Nidji or single singer mcm afgan, mike mohede.. sbb lagu2 kerispatih banyak sentuh ttg breakups.. aku sik suka breakup.. (time ya lah) p bila dah aku dimpun alami benda yg sama.. hurmm..setiap lirik lagu tok benar2 menyusup dalam hati.. ngn kreatif sidak tok.. semua pengalaman hidup dituang ke dalam bentuk lirik lagu n melodi indah.. aku dari tadik dgr lagu tok.. sbb arhhh.. sikpat ku mok madah sitok.. terlalu berat..

enjoy ajak..

demi cinta - kerispatih..


No comments: