Wednesday, October 7, 2009

pencurik paloi...

salam..

SHAM, ilek ajak bah..boh sedih2.. sak pencuri ya cacat seumur hidup.. tuhan maha adil..

sian ku nangga sam.. keta kancil nya kenak pecah kat depan ofis nya area Unitar.. CD player, player, spek rayban n beg keja abis kenak curi.. hurmm..faham ku perasaan nya.. sama la ngn aku tahun ya tek..disember 2008..

avanza ku kenak pecah juak.. bodo la pencuri ya... dah dpt jual cd player orang, then k beli dadah? abis dadah ktkorg curi agik?? damn.. pegi mampos..haha.. anyway.. semua dah disettle aritok.. keta nya pun dah bercermin baru..

tinggal beberapa hari gik aku di sitok.. menghitung hari gik aku.. permulaan baru dah nunggu aku.. aku harap bulan oktober tok dapat membuatkan aku melupakan apa yg berlaku selama tok. aku perlu move on..

i know life is hard.. life is sometimes cruel to us.. but im sure life still carries lots of wonderful things. i have to be strong.. like before..

aku just mok ucap terima kasih banyak2 ngn kawan2 aku.. sbb ktk org telah berik aku semangat n mendorong aku cepat sembuh.. thanks for ngabas aku ria.. kelak aku belanja makan kat FC aa? hahah...

p/s - kelak mek antar.. mek akan postkan..tunggu jak k? sorry for keeping the cd for too long..




No comments: