Sunday, October 11, 2009

outcast

salam..
hahaha.. gimik ajak title ya tek.. sine la aku mok pegi..
seminggu2 tok aku cuba carik kekuatan yg aku masih berbaki dalam dirik aku. aku eran kenak aku asa lain sik mcm dolok2. lepas ku nangga cita forgetting sarah marshall, hati aku terdetik, my god.. film tok mgm nak ngenak aku jak. p yalah.. its about a guy named peter yg broke up ngn ex nya sarah. nya buat mcm2 jak nak lupak si sarah p sik dpt.. sampe nya pegi vacation pun nya sama sehotel ngn sarah with the new boifren.. nya get through his life and finally he managed to find other girl yg care ngn nya. well i know thats only a movie.. a story yg aku asa.. happly ever after mcm cita snow white ya.. but in reality.. i find it so damn hard to forget the one who u used to love so much.
why? sbb aku dah berik almost 100% bila ku syg ngn ssorg.. lebih2 gik ngn nya. she found me when im lost, still searching for the lights of life. nya dtg n nya happykan aku. p bila breakup happened, aku mcm sik pat pecayak jak yg aku kenak dumped. life is easy? no.. its not that easy. bila something yg berkaitan dengan life, nya mesti berkaitan dengan perasaan.
to someone who cares about me.. aku just mok madah di sitok.. aku hargai apa yg kau polah ngn aku n apa yg kau asa terhadap aku.. aku hormat segala apa yg kau padah ngn aku tru the phone. p jujur aku jelaskan di sitok.. aku sikpat mok terimak sapa2 buat masa tok sbb aku masih mencintai Nya. aku masih syg ngn ex aku.. n aku sik pande mok hurai ngn spesifik pahal aku masih menanti nya. biarlah aku cmtok k? apa2 pun aku masih berkawan ngn kau. cuz kita pernah juak jadi kawan dolok right? apa2 maslah yg kau hadapi mun kau mok share ngn aku, ia sikkan jadi masalah untuk aku. aku masih belum dpt lupak Nya dalam hidup aku.. sorry..
i guess this is my life and im going through my life my way.. yes i mean it, my way. cuma aku menyesal aku sik dpt peluang untuk mengenali kau ngn lebih mendalam agik. aku sik tauk pahal kau terlalu special dalam hati aku sampe aku sik bedaya mok buang kau dalam ingatan aku. aku just sik dpt.. say what ever you wanna say bout me.. aku tauk semua ya. aku just hope masa dapat nolong aku melalui semua tok. aku hope kau sentiasa happy. aku akan cuba happy2kan dirik walaupun aku sedar susah mok bulak ttg perasaan tok.. aku gik masih mencintai kau.. dari jauh or dari dekat, aku masih syg ngn kau. sik mudah bagi aku mok lupak hal kau.. benar.. bila masa aku pegi ke tempat kita duak salu pegi.. aku asa bena2 sedih sbb kau dah sekda dalam hidup aku..
aku sikpat lamak. aku perlu pegi.. dahla internet kat area tok slow. internet kat umah gik ada problem pas dipangkak kilat ria. mudahan juak sidak telekom cepat dtg repair line streamyx aku.. facebook ku sik lalek..p aku perlu ngn blog aku.. he's my life now..

No comments: