Saturday, October 24, 2009

UNIMAS taekwondo appreciation dinner 2009

salam..

waaah..what a night..

kenyang benar aku malam tadik.. pegi dinner kat harbor view ngn sidak taekwondo. oleh sebb aku jadi facilitator jemputan time kem waja diri sidak jemat lepas, aku dijemput agik ke majlis makan malam tok. hehee..syukur, rezeki dtg di depan mata.. haha..

aku g amik hisham lok kat umah nya n di sia mek org siap masang kot n aku k necktie while hisham wore his unique bow tie.. ngn bok beli kat parkson spring katanya..hehe..ya bok nya, khas k dinner nya sanggup beli bow tie ya. p okla nak, ne tauk one day ada dinner k bow tie dpt juak pake. aku sik pande k bow tie sebenarnya..p apa2 pun hisham nampak cool.. aku mcm manager bank indah kata nya..arghh..







then mek duak headed up to the hotel..dalam kol 630pm cmya. duhal rami juak lom dtg. sidak student yg k keta dimpun majoriti lom dtg. sidak yg k bas dah tunggu. aku dikah sidak ngn sidak VIP.. n hisham tiba2 hilang dirik.. duhal nya duduk ngn sidak student! arggh.. sik aci ada jak.. aku pun mok duduk ngn sidak junior! hahaha.. kat meja VIP malam tadik is Dr. Tan selaku pegawai penasihat kelab, presiden, stroyan, mantan presiden celeste and ahli MPP unimas exco sukan, abang ikmas. aku bila dah depan Dr Tan ya supan la nywa ngaut makanan yg berhidang. p bes juak lah sbb bila ku nangga belakang, sidak student berbaris amik mkanan (konsep buffet).. hehe..




malam ya ngn enjoy gila.. makan, nyanyi, n makan agik..then nyanyi agik.. aku duak hisham dijemput untuk nyanyi sigek lagu dari kumpulan nasyid DaMy. akhirnya sidak junior tauk juak aku bekas ahli kumpulan DaMy. we did the best, n aku sik sangka Kak Azie nangis bila dgr lagu tok. bila ku siasat, patutla, nya last semester tahun tok. aku nangga sidak junior semua melopong nangga aku duak sam belagu..maybe time kat kem aku gaok..waahhahah..





abis nyanyi, sidak junior pun ada perform juak, yg paling bes, sidak yan, celes n alexie perform embak lagu dari band the rasmus and sigek lagu iban title flora. yan nervous sampe gitar nya sik cun..tedah..biasalah ya, nervous breakdown. aku pun time mula2 megang mic cmya juak..sampe regain control bok aku asa selesa. and bila nak abis, sidak junior request agik sam duak aku belagu.. dah la aku blur sik tauk embak lagu apa.. last2 sam madah embak lagu Di Antara Kalian.. aku pn ok ajak.. last2 sidak terpegun..hahha...cali juak, aku sik kalak2 perform k gitar malam ya tiba2 aku main k gitar.. betahun aku sik perform embak gitar.. ada la juak not2 yg terkucil.. sorry juniors! but we did the best for all of you.. aku happy n sidak pun happy. at least, aku dah ninggalkan sedikit memori untuk sidak.. even aku dah sik bergelar pelajar Unimas agk, aku tetap bersama sidak, n jadi abang senior sidak bila2 masa sidak memerlukan.. thanks for inviting me!

No comments: