Thursday, October 22, 2009

cant sleep..



salam..

susahnya aku nak lelap mata malam tok..entahlah.. dari tadik aku try embak tido ndak juak dpt.. aku on balit laptop n terus layan blog. aku pas molah nescafe juak tek and aku start tulis apa yg aku asa mok tulis pagi2 tok.. jam bok kol 1.17am.

pagi tok aku asa sejuk sikit lah berbanding malam tadik. maybe sbb ujan ptg tadik nyuruh pagi tok sejuk. p bes juak la..senang aku nak tido lak.. (walaupun susah time tok nak tido). damn..kenak la mata aku sikmok ngantok ehh..maka ptg tadik aku ne ada tido..

aku nangga kat langit..gelap.. sikda berbintang gilak.. mun salu aku nangga bintang orion.. 3 dot stars.. mun dolok2, aku suka gurin nangga langit..sak kotor baju kat belakang aku.. asal aku dpt nangga bintang yg bergelantungan di angkasa nun, hatiku puas. aku teringat zaman ku gik kecik2.. zaman yg aku asa aku bebas dari masalah. time ya aku just tauk erti main, makan, minum and mandik.

bila dah masuk tingkatan 1 semuanya berubah. org dah mula berubah sikap ngn aku,n aku tauk juak aku dah 13 tahun..pejam celik..pejam celik, aku dah tamat PMR and SPM..n sigek gik, STPM..apa tek aku kuat main time SPM aku amik STPM.. n nektok, pejam celik, aku dah abis degree.. apa yg aku syukur, aku celebrate konvo aku ngn org yg aku paling syg.. ya paling bermakna..aku dpt kongsi perasaan gembira aku time ya..

bulan dah masuk bulan 11.. sik berasa.. n maseh juak mata ku lom ngantok..apa nak jadi tok.. dah abis 2 gelas dah ku minum tok..arghhh..

No comments: