Wednesday, September 30, 2009

temper


salam..

hari keduak last aku berkhidmat sebagai sorang guru..

dah masuk hari entah..aku dah sik pat kira agik.. aku hidup dalam kesunyian.. bok aku happy2 dalam masa 2 bulan tok.. then aku diselubungi kesedihan..

mlm tadik aku merudu tong sampah kat area open air..

bodoh nya org yg skati parking keta.. sak ati ku.. bila ku nak park sekejap kat tepi, aku terus merudu tong sampah trinieken ya.. paloi..

kepol2 jak asap rokok... hari masih juak panas..sik berubah... sebatang demi sebatang habis slow2.. ku renung kaki langit..hitam ajak.. sama mcm hati aku.. palak aku dah mula serabut..

keja aku dah nak abis.. aku sekda keja tetap.. arghh..sakit ada jak hdup ku pas raya tok..kenak dumped.. kenak marah boss.. mcm2 jak.. dugaan dtg bermacam2..sik tauk la apa gik pas tok..

salam..

No comments: