Sunday, September 27, 2009

OPEN house..

Haha…hari yg amat hectic buat aku. Open house kat umah aku. Persiapan dah start dari seawal pukul 6am. Aku digerak mak aku kol 7am. Yoohh..ngn ngantokla aku pagi tok. Aku motong sayo2 k mu masak sayo campo.. aok.. just sayo campo ajak umah aku molah. Yg lain semua di import dari kpg (anjang Jenah masak) sik sangka org dtg rami gila.. sik terlayan aku.. sian ku nangga bby.. sorang2 jak nya tengah hari ya.. apa dak kawan2 ku dtg, kawan pap dtg, kawan abang andy dtg n kebetulan kazen2 ku juak dtg. Mcm nak ruboh jak umah.

Hahaha.. p syukur alhamdulillah smua nya ok.. eh aok.. lupak ku nak cita, umah mek org petg ya menyambut tetamu tidak diundang. Kerak bg ramzi terlepas dari kandang alu masuk umah aku. Cun juak kazen mak time ya dtg bejarah. Ngn kelang kabut mek org sampe lah makcik Dara dtg mujok kerak ya ngn pisang.officially umah mek org tutup kol 6pm.. hahahha..student aku pun dtg juak aritok..17 org..ngn sik cukup tangan..


maaf..sekda gambar time tok..aku busy nyambut tetamu..hahaha

No comments: