Tuesday, September 8, 2009

jalan2

salam..

hati org memang perlu dijaga. and hati dimpun paling penting. p gine mok jaga mun dah orang just suka pendamkan apa yg berlaku? aku sik mok hati org paling ku sayang terlukak and aku mun dpt aku mok tolong nya buang semua yg menyedihkannya p adakah nya sedar nya telah melukakan hati aku??

mood? ada apa dgn mood?? aku sekda mood? aku ada mood? who cares? sekda org cares pasal mood aku. kadang2, aku sik tauk apa salah aku mun tiba2 nya jadi skda mood.. puas ku fikir.. duhal ada something.. and aku dah agak, mesti ada something. why it should affect us?? aku ada k nya kongsi apa2 masalah yg menimpa nya.. aku sikpat bantu mun aku sik tauk apa masalahnya.

aku pun manusia yg ada perasaan. punya hati punya jiwa. aku sik tauk gik sine aku mok kua pastok..

aku tension gilak malam tok..

wslm

No comments: