Sunday, September 27, 2009

balek kampongg..

Salam.. hari raya ketiga.. mek org pergi kpg belah mak kat tiang api, beradek. Mcm biasa pake bot. hehe..jumpa nenek aku yg dah berumur 90+ tahun. Ngn rami la mek org pegi. Family aku, family usu, anjang, ngah, kak yah and kak dot (anak wa). Dak kak dot dtg dari miri juak, beraya di kuching tahun tok.


dalam perauk..


haa..ingat senang nak masok kampong aku? hehe


Sempat bepanggang manok indah mek org ptg ya.. apa aku disuruh udak jaga manok.. arghh.. panas2.. p sikpa..copet wak sikit2 hahaha.. pap duak Pak Li sempat juak molah manok pansoh.


Perghh…Nyaman ada jak.


Hurmm..aku jarang dpt mssg darinya.. aku tauk nya kua ngn kawan2nya.. p kenak aku mala fikir ttg nya? Adakah aku jeles? Mun ku madah sik,hati ku rasa cmya..entahla.. aku kuat merajuk p aku pun eran kenak aku kuat merajuk.. mujurlah nya dpt tenangkan aku malam ya. Mun sik….entahla..

No comments: