Wednesday, September 16, 2009

salam

aritok dan beberapa hari yang lepas merupakan hari yang sunggoh malang untuk aku.. kenak? entahla.. mcm2 jak perkara sik bagus happened ngn aku. bukan aku mintak tapi aku diutuskan pekara2 cmya.. aku cuma boleh bersabar.. semua ada hikmah disebalik kejadian ya. kan apa.. antara sigek hal yg benar2 molah ku sekda mood duak tiga hari tok tek, INTERNET aku down gilak.. bayangkan ajak, nak mukak fb aku perlu tunggu 5 minit.. apa gik blog.. sejam2 aku tunggu sik juak kua2..

and ari tok tek.. biak tido agik dalam kelas time exam.. damn it.. tok nyuruh aku skda mood terus.. kan pa, mun PK1 ngerayo.. sik nyaman ati ku mun nya limpas kelas mun ada biak tido.. what the heck..biak nektok ngn susah mok dibentuk..


aku just boleh bersabar ajak nangga kerenah sidak..

No comments: