Thursday, January 21, 2010

wowww..

salam..

haaa..saja jak mok kah title ya tek.. apa kaba semua? sorry sbb lamak dah aku sik update blog.. aku lamak2 tok sibuk ngn interview. alhamdulillah, semua sesi interview dpt berjalan ngn lancar cuma kat swinburne ria untuk post communication executive aku sikpat nak jawab sigek soalan killer dari panel. adakah aku trlupak mok study recent event yg dihandle oleh swinburne baru2 tok tek..alamak..berkerut daie ku jawab.. last2 dengan selamba aku jawab "sorry sir, seriously and honestly i dont know."

mun aku sikpat keja kat swinburne ya, aku asa ya bukanlah rezeki aku.. mun sidak sik mok amik aku keja just tegal aku sikpat jawab soalan ya..ndak la aku tauk.. ahahah.. ari marek, kawan ku nunggah, suruh turun interview kat MBSB (malaysian building society berhad) jawatan marketing executive. dengan berbekalkan pengalaman aku time praktikal kat telekom dolok, aku pun pergi attend interview ya. aku disuruh isik borang permohonan kerja, and aku di embak berjumpa ngn encik azhar, area manager. aku nang berdoa la agar sidak sik nanyak aku soalan pelik2 and soalan sejarah ttg mbsb.. aku jujur nang sik tauk pa2 ttg background company ya. yg ku tauk, nya GLC sbb nya pun stakeholder KWSP.. encik azhar madah ngn aku, dalam u isik borang ya, i bercita ngn u skop kerja sebagai marketing executive.. bla..bla..bla..sampe aku abis isik borang, aku sambung dgr apa yg nya madah..bila nya madah, udah isik tek? alu nya madah agik, alhamdulillah, mun ada berita bagus, i contact u.. tinggal sijil2 ktk sitok k? aku mcm sik cayak jak, interview ka taklimat tok? aku pun turun n kuar dari office kawan ku n then ku jumpa kwan ku jap.. pelik lalu interview ya.

haaa..malam tok tek, aku ngn abang aku join team MBSB main futsal kat semariang.. haha.. selaku bekas pemain pertahanan sekolah tahun 1998-2000 dolok, aku bermain dengan cemerlang p pancet..hahahahha.. sikpat ku berlari laju2 gik mcm dolok.. p syukur, dengan skill2 yg dah berkarat n luntur, aku masih boleh score 2 goal malam tok.. penat gilak ya aku sikpat tido n aku nulis blog tok.

tido lok.. penat..

No comments: