Saturday, January 2, 2010

Futsal Match antara Cousin2

salam semua..

haha..penat nyawa ku.. aku sikpat tido gilak tek..ya aku blog tok.. malam tok tek mek org kazen mazen main futsal kat sports planet. nang rami eh.. hahaha.. 5 buah keta konvoi (asa nak g jauh jak). 4 buah family bertembung malam tok tek. family anjang, udak, yak and usu. mek org start main dari kol 11pm sampe 1am.. sik berasa main eh.. p yala, mun main ngn team sidak sharulhisyam, aku nang contract jadi keeper ajak. p malam tok tek, aku jadi left midfielder. skati jak ku dribble ball ya. last2 peng. hahaha.. syukur juak lah aku berjaya score 5 gek goal.. then jadi keeper balit.. time ya la aku kenak rembat oleh Zami.. nang sik sedar ku ball ya dah cun2 kat depan muka aku.. apa lagik..bedepeeeekkkkk... berpinar pandangan aku seketika. then ku teruskan main agik.. ehehhe.. yg penting aku ada goal.. nang penat eh..sampe nektk aku sikpat tido.. arggh..


kepenatan semua pas main futsal..eheh

No comments: