Sunday, January 10, 2010

minggu yg sibuk..

salam..

hai semua.. hehe..sorry sbb lamak aku blog belakangan tok. aku entahla, nak padah busy sik juak busy ne, just aku jarang nak on9.

what a week.. aku banyak spend masa ngn family ku minggu tok. alhamdulillah, happy asa hatiku yg b4 tok agak tunggang terbalit. p sikpa, nak nama hidup sik semestinya tenang sentiasa nak? mesti ada something yg sentiasa menduga kita sebagai hambaNya.

aku mulakan minggu tok ngn ngemas bilit tengah yg b4 tok bilit smbhyg n membaca. aku jadikan bilit tok jadi bilit aku.. so aku cat (cat ku temu dalam stor) n susun perabot2 nya.. then, apa yg frust.. kaler yg aku ingin tek duhal lain.. salah kaler aku cat.. supposed to be purple..p baby blue.. alu jadi mcm bilit org ompuan.. p pas ku susun semua barang2..alhamdulillah, ada kedak bilit org laki..


toklah bilit aku..


kaler yg ku sangka purple..adehh..


senang ku nak main gitar nektok..eeee...

aku asa selesa n puas hati ngn bilit aku tok, sik berdebu agik n kemas. bok ada upa bilit org bujang..eeehehe.. then malam ya aku g makan ngn kazen2 aku..ein belanja..hehehheh makseh ein! perghh..kenyang perut pas makan grilled chicken chop kat tempat fav aku, bombastic cafe.. kenyang dan kenyang..


sebelum menu mek org dtg... ingat..kedei tok served NO PORK! ehe

tok dah hari ke 10 bulan januari tahun 2010.. aku asa mcm biasa..p jauh dalam hati aku, aku admit, aku merindui seseorang.. seseorang yg dah dpt menjelmakan senyuman dalam hidup aku.. thanks princess..


aku yg baru.. impian yg baru..semua baru lah..hahah..aminn..

No comments: