Wednesday, August 19, 2009

ExOp99 Futsal Match

aku menjadi keeper (sidak sengaja molah konspirasi..)

dari kiri: Mohd Firman, Shahrulhisyam, Shahril, Sharel, Azizul Hakim, Fairaizulhisyam, Mohd Tamimi dan Mohd Sutiadi


assalamualaikum..

malam tadik mek org main futsal. beberapa bekas pemain sekolah pasukan Openg 99 telah berentam malam tadik kat sportplanet. aku, memek, firman, sarel toji, sarel, shahrulhisham, boy duak pearl adalah antara star yang hadir..(nok lain entah ne tuju..) aku numpang shahrul hisham mlm tadik. sampe kat sia, pearl, sarel duak boy dah tunggu kat sia.. just memek duak firman gik lom dtg. bila dah datang.. memek ajak kenak selak dari awal hingga aher..sian memek..hahaha..

aku gik jadi keeper..caken ada jak.. (mentang2 k glove Man U). tapi aku menjalankan tugas dengan cemerlang (telus 9 gek jak dalam masa 2 jam).. aku asalah nak, team mek org malam tadik ngn kamboh.. menang tetak ajak..ahahha..asal mistake sikit tauk ada diselak.. (memek ajak jadi mangsa dalam keadaan tok). ada sorang biak team ya caken ada jak..numpu cun2 depan aku..ne ndak bepok jak bunyi dada. bukan sekali..duak kali! bodo...

No comments: