Monday, August 17, 2009

aku konvooo!!















assalamualaikum..

ya Allah, aku benar2 bersyukur padamu sbb aku akhirnya sah bergelar graduan!! memang hari yang bersejarah untuk aku, 15 Ogos 2009.. tarikh keramat tok, aku menerima sarjana muda ku dalam kajian komunikasi.

hari yang berbahagia ya bermula pada hari jumaat ya tek, sesi raptai penuh majlis konvokesyen unimas ke 13. awal pagi tok tek, aku, ebab n nira g umah hazrie, ngambiknya alu ke unimas. sampe sia, yarabi rami ada jak org.. nang penuh la Dewan Unimas time ya. ne ndak, 8 buah fakulti pun student berkumpul agik. mek org start masuk dalam dewan dlm kol 9am cmya.. so sesi raptai pun mula. ngn lapar ehhh... sampe kol 11am, bok sesi raptai tamat. then mek org g makan kat mamak cafe. perghhh.makan nasik campo..

pagi sabtu hari bersejarah, aku dah bertolak ke unimas seawal 7am.. p aku sampe ke unimas akher.. kol 730am, time ya sidak dah berkumpul kat dalam blit seminar. aku dah nangga kawan2 ku.. perghh..pake jubah..ngn bes ada jak! aku sik sabar mok masuk ke dwan. genap kol 8am, mek org berarak ke dewan. sampe la dalam dewan, lagu convocation dimainkan. time ya aku rasa sebak and terharu. aku masuk dalam dewan untuk konvo! sesi dimula dengan pemberian anugerah ijazah kedoktoran kemanusiaan post humous untuk arwah Datin Seri Laila Taib. semoga Allah merahmati Rohnya.

sesi konvo bermula dengan penganugerahan ijazah fakulti perubatan dan boklah mek org.. bila tiba masa mek org nak amik ijazah ya..aku pun tangan sejuk mcm ais.. "terima kasih TUN" ya jak ungkapan simple dari aku.



abadikan knangan bersama gambar2...

No comments: