Sunday, December 6, 2009

tiring day

salam..

waaaa..what a day! aku pergi jemput udak Ni aku pulang dari hospital. nya tingkat 6 ward orthopaedic. yarabi.. nak discharge dari hospital tok punyalah berbelit2.. aku turun debah nait atas.. utara selatan timur dan barat aku pegi agak untuk settle kan urusan discharge udak aku. apalah salah sidak standardize kan semua tok nakkah senang. dari tingkat 6 aku turun ke tingkat 1 then dari tingkat 1 aku turun gik tingkat basement. duhal farmasi untuk pesakit dalam sik sma ngn farmasi ngn farmasi pesakit luar. aku pun amik ubat..nasib kakak keja kat kaunter ya sempat berik aku air mati k cup plastik nangga aku penat.hahah


time tok aku gik minum..sempat juak aku amik gambar..hehe

pas ya aku nait gik ke tingkat 6 ada borang yg perlu antar sia..then aku patah balit ke tingkat 1 uruskan bil. yarabi.. nang berpeluh2 jak aku tamnya. aku park keta kat bangunan FABER nun depan rumah mayat. then aku g amik udak ni n yak ebi yg tunggu kat pintu klinik pakar sbb sia tempat terdekat aku leh pusin keta. hahaa..penat aku aritok..penaaat.. petang gik aku g gym gik.. HHH roarsss!! haha


ngeeee...penat ada jak...berpeluh2 time tok..nasib ada ekon..

No comments: