Sunday, December 20, 2009

im sorry

salam..
mun aku ada terkasar bahasa tadik, aku mohon maaf.. aku sedar aku cuma seorang manusia biasa.. sik terlepas aku molah mistake. p perlulah direnungi juak.. apa yg telah dilakukan.. manusia sikkan berupaya menjadi sempurna walaupun berjuta kali berusaha.. ya nama manusia..
ilek2.. aku akan g juak kfc esok..hahahah..balas dendam.. ya adalah berlaku sikit perselisihan..p ya cuma sebentar.. maybe disebabkan aku telalu penat servis keta pagi tadik. time ku servis, aku terimak sms darinya.. hehehe..bukan main happy aku.. sak jak hp aku hitam sbb tgn aku memang dah hitam tam minyak hitam. ku reply n ku buat kerja.. petang bok keta ku siap.. dalam kol 2pm cmya.. lega.. sykur aku.. dpt keta tok bejalan lancar k g miri kelak..hehe..
actually aku pun sik tauk gine nak madah.. hatiku time tok.. mun madah hatiku dah terpaut..ndak juak.. mun sik sms, aku asa serba salah.. asa tercarik2.. aduh.. whats going on? aku sik berani mok apa2 dolok.. biarlah berlalu dolok.. sekiranya benar.. benarlah.. shes the one..

No comments: