Monday, September 27, 2010

Ramah Tamah Aidil Fitri

salam..

haaa..malam yg indah.. tp penat juak la.. hehe.. aku pagi tadik bangun dari tido kol 7.20am.. masya Allah.. nang aher bena.. haha..begaut jak ku mandik p steady juak la.. apa malam tadik balit dari majlis ramah tamah seDidik kat riverside majestic. malam tok nang 1st time la aku ikut dinner tmpat aku bekerja. aku cita banyak pun sekda guna.. pictures will tell the rest..


selamat hari raya..hahaa


aku disuruh masuk pertandingan ikat sabok..yg aku dimpun sikpande nak ikat..haishhh


para pendekar..


yah..ada bodyguard..


masing2 dpt hadiah..hehe


ndak alah2 kandid..ijoy pun pasal la tok..


keluarga besar SeDidik SEDC Sdn Bhd


another pose..

haa...ya ajakla post ku masa tok.. aritok tek aku meeting ngn HR manager boulevard..ttg next project SeDidik ngn sidak.. n aku mula terasa rindu.. sayang..mcm2 lah..haishhh... p nya sikkan tauk.. moga nya ingat ngn aku..p aku tauk..nya sikkan..

No comments: