Monday, September 20, 2010

Isnin Oh Isnin..

salam..

haha.. hari yang pertama untuk minggu tok. hari isnin or dikenali dalam bahasa inggeris, Monday. kat office, mek org molah renovation sikit.. untuk persiapan gerak gempur 5S kelak. kedudukan meja aku dah dialih. dari sebelah encik awang (boss corp comm) aku dipindah ke sebelah kak ani (corp comm exec). nang best lah.. haha..sidak marketing pun ngubah kedudukan meja juak. nang hebat la aritok.. office kedak tongkang pecah..

hurm..aku ingat tek, nak dekat ujung tahun tok kegiatan aktiviti company kin berkurang.. tapi kin ligat. petang tek kol 2.30pm aku ada meeting ngn client dari KPDNK (kementerian pengguna) kat simpang 3.. hahaha..tang ilek2 jak aku kaka ngn ketua unit perhubungan awam sidak. p bagus juak la..sebagai pendedahan awal ngn aku.

lusak aku akan berangkat ke Lingga diikuti ngn Kabong pada hari khamis n ari jemat, aku akan pergi ke maludam n simunjan. untuk jumpa ketua2 kampung area sia. SeDidik akan mukak centre sia bulan 10 kelak.

syukur alhamdulillah, kehidupan aku bertambah ok lamak2 tok.. kecuali kekosongan di hati tok lom madak ada org yg dpt mengisinya.. tunggu lah kelak.. ada or sik.. hahaha

No comments: