Sunday, January 4, 2009

Hati ini kini terbuka

Sesungguhnya saya mengakui kini hati saya sudah disentuh oleh seseorang yang pernah menjadi begitu bermakna di dalam hidup saya.

Saya berasa bersyukur sekali kerana masih ada yang mengingati diri saya dan memberikan dorongan yang begitu jitu. alangkah indahnya sekiranya hati ini menjadi miliknya walaupun belum pasti hatinya menjadi satu dengan hati ini.

apa yang pasti, saya mesti berusaha untuk membuktikan bahawa saya bukanlah selemah yang dulu..

mohon agar masa masih lagi mahu memberikan saya peluang untuk membuktikan segalanya..



"Yang paling membahagiakan dlm hidup ini adalah kalau kita bisa berbuat sesuatu yang berarti untuk orang yang kita cintai" - Mike Mohede

2 comments:

Anonymous said...

siapa yg telah mengetuk pintu hati ktk?...baguslah ricci...ya yg patut ktk polah..move on...dun ever think about ur past time anymore k..:)

Richie said...

haha, i didnt expect that you read this one..

pintu hati mek dah diketuk?

^_^

im trying my very best to move on with my life soo hee, the past is past..