Thursday, October 21, 2010

off day, friday 22th

salam..

aritok, aku g check kat spetar ngn pap aku.. time MRI scan n ECG tadik alhamdulillah sekda pa2 juak yg abnormal. cuma ada sikit kembang kat tulang dada. ya nyuruh contraction muscle kat sia n menyebabkan dada aku sakit. mungkin disebabkan oleh aku jatuh main futsal minggu lepas kali.

aku cuti ari jumaat, esok n ahad.. haha.. ada 3 hari total untuk aku berehat.. esok aku gi lundu embak berurut. berubat kat sia. mula2 aku nang sik mok pegi p nang dah dipaksa oleh pap.. aku kan apa, aku susah hati mun aku sik dpt tauk khabar berita darinya. dahla tadik nurse ya sampe 4 kali cucok lengan aku carik urat k amik darah... arghh.nya ingat tangan aku ya balloon? nasib ada doktor india tadik settle semua... hurmmm..p ku sik la nyalah nurse ya...nak nama manusia tok, sik pat lari dari mistake.. mun sidak nurse sekda, sapa mok uruskan psakit di spetar nak?

hurm.. aku hope aku cukup kuat pastok untuk menghadapi semua perkara yang berlaku ngn aku. aku sik tauk pahal n kenakngn aku lamak2 tok. aku asa mcm bukan aku jak pun badan tok. hatiku sik tenteram ajak2.. ya Allah, kurniakan aku ketenangan time tok Ya Allah.. i need a break.. 5 bulan berada di SeDidik SEDC benar2 mencabar mental n fizikal aku sebagai pegawai komunikasi. insya Allah, mun aku kuat, aku mampu menempuh semua tok.. lebih2 gik masa selama sebulan tok bla nya masih ada di depan mata..

aku cuma perlu jadi lebih berani, untuk berterus terang.. daripada aku terus membatu seorang dirik.. it will not be an easy thing to do.. but i have to.. the time is running out..

No comments: