Sunday, October 3, 2010

isnin esok kan?

salam

hehe...sorry aku lambat update blog aku lamak2 tok.. busy sikit minggu tok tek. alhamdulillah, minggu aku pada kali tok nang cukup busy. proposal, surat jemputan, design, client.. aduh... mcm2 jak. tapi ya nang dah keja aku.. have to deal with it.

sesungguhnya aku asa hairan n wondering dengan hala tuju hidup aku buat masa tok, aku dah ada kerjaya, aku dah ada kekuatan dari segi kewangan tapi hatiku cukup kosong. aku sepi.. hidupku sepi tanpa seseorang di sisi.. yes i do need a girl in my life.. to share my feelings with, the joy and the pain in life. hehe..kadang2 aku pande asa jeles ngn couple2 yg aku jumpa baitnya di pasaraya, wayang or even kfc.. tapi2 lantas aku terfikir balit.. ish..duit aku sik perlu banyak keluar.. aku gik single tok la time aku shopping benar2.. beli brg2 keperluan aku dolok.. sbb aku dah merasa peritnya begerek time study.. duit adalah menjadi perkara yang membataskan semuanya..

semua nya demi duit n duit hampir menyerupai semuanya.. sapa sik setuju angkat bulu ketiak!! ahahahhaha .. p ya pendapat aku, nang benar, duit boleh beli org.. n kadang2 duit boleh beli kebahagiaan.. cuma aku sik pande molah cmya, aku lebih suka perasaan ya dtg dimpun. semua org nanyak especially sidak auntie2 aku.."sapa tek chie?" and soalan2 ya berulang.. sampe aku nait biuk.. p ne nak molah..mulut manusia.. insya Allah mun aku ada teman baru..sik ku buang masa.. ku tunjokk ngn ktk org semuaaaa... (yoaaahh..manas..) hahaha..

time tok, aku hanya meminati seorang ajak and justnya.. dah lamak tapi masa lom nentu mek duak gik.. tapi biarlah aku rahsia2 dolok.. sbb nya nang kenal aku..cuma nya sik tauk aku ada perasaan ngn nya...nya dengan jalannya dimpun..

No comments: