Saturday, October 9, 2010

i was a jerk..

salam

aku down.. down dan down... aku tauk aku dah molah something yg sangat menyakitkan hati.. bila ku baca sms darinya.. nyata aku nang bersalah.. i should just keep this bloody mouth of mine shut!

ya Allah.. susah aku mok describe apa perasaan ku time tok.. ku nangga nya biasa2 jak n nya dah happy ngn life nya nektok sedangkan aku masih terkial2 mencari ketenangan hidup. aku dah cuba busykan dirik ngn kerja yg sik abis2 (aku suka juak..banyak keja banyak urusan makin sibuk aku) tapi malangnya aku masih teringat kat nya.. ok kah nya..sihat kahnya.. aku bok dpt tauk nya bok balit bercuti.. n ku try nangga gambar2.. ishk2.. i shouldnt do that..

aku sikpat nak madah aku masih rindukan nya.. setiap yg aku cita.. semua tentang nya.. bila ku fikir..malam tadik aku paling bengap..sbb send nya sms yg paling sangap.. damn.. i seriously shouldnt do that! maybe nya ada terbaca blog2 aku b4 tok perasaanku ngn nya masih sama.. n nya sik tauk.. sapa org yg aku maksudkan sebenarnya..

ku mohon kekuatan dari tuhan untuk ku teruskan saki baki hidupku untuk bulan 11 and 12 kelak.. sebelum menjengahnya tahun 2011.. sik lamak gik ya.. apa2 pun, aku sentiasa mendoakan trbaik untuknya.. "let her free for your own goodwill"


No comments: