Thursday, March 31, 2011

bilek gerakan..oh bilek gerakan..

assalamualaikum..

atas arahan sidak SEDC and GM SeDidik, mulai kinektok, Unit Komunikasi Korporat, Bahagian Korporat dan Pemasaran akan dijadikan bilik gerakan aktiviti dan program KEMBARA PENDIDIKAN AWAL SEDIDIK 2011..

aktiviti tok dirangka bersempena dengan pilihanraya dewan undangan negeri Sarawak yg sik lamak gik kelak.. aku diberik port folio mengurus aktiviti and mc majlis penutupan kembara untuk kpg sageng simunjan. mula2 aku kenak ke Jepak, bintulu nun tapi last2 minute nama aku kenak gugur and seriously i dont know why. p sik apalah, ya bukan rezeki aku utk mengurus aktiviti di sia.

hari jemat sampe ahad tok kelak, sejiwa senada terakhir akan diadakan kat taman sukma. aku mcm biasa, duty hari jemat n sabtu 5pm sampe 10pm.. aku nang sengaja sik mok duty hari ahad sebab aku tauk susah mok bangun pagi ditambah gik ngn benda2 kpg sageng yg belum abis disettle gik.

aritok tek aku siapkan draf teks ucapan YB Tn Hj Naroden and teks MC aku k ku kaka time kat simunjan kelak. aku asa bersemangat aritok..sik tauk kenak.. and aku ingin nya tauk, nya banyak berik aku semangat time aku down duak tiga hari tok tek.. walaupun nya 3 tahun lebih muda dari aku, aku mala kenak selak nya ajak2.. bait nya dalam keta or kat phone.. tauk ada aku ajak kenak..chiss.. hehhe.. kerja aku tinggal sikit gik tok.. alang2 nak ngabis senarai penghulu n ketua kampung kawasan P.200 Batang Sadong lok.. chiaow..



another hectic weekend awaits..


2 comments:

ZSqueenbee said...

ehem² sudah berpunya ka?? any gud newscuzie?? mggu dpn mek blt story mory k..♥ ya!! tke cre

Richie said...

haha.. cuzzie! sekda pa2 ya.. just kawan biasa jak.. hehe..busy ngn program sejiwa senada nektok.. ktk balit nak? hahhaa.ok2..