Thursday, March 24, 2011

WHOOAA.. SUDAH MARCH ka?

assalamualaikum..

nang sik berasa aie.. udah bulan mac dah kita tok duhal.. haha.. sik sedar ada jak masa cepat berlalu dalam tahun 2011 tok.

macam2 juak lah perkara berlaku dalam awal tahun tk.. n dalam hidup aku.. aku dah mula merasa bahang menjadi seorang eksekutif komunikasi.. nang penat.. event yang latest tok tek, Sejiwa Senada yg 1st time aku join kat Serian 18-21 Mac ria.. bejaga untuk sabtu n ahad sampe kol 11pm.. n then balit gik ke Kuching..


ngan zul dari booth MBSB and erol, graphic designer SeDidik


aku duak zul berlawan sora, sapa dpt niru sora manok dgn terer..

aku sik kisah sbb ya nang dah jadi kerja aku.. p aku enjoy.. sepenat2 ne pun aku, aku tetap enjoy ngn kerja aku. alhamdulillah, aku dah dpt sedikit sebanyak pengalaman yang sangat berharga untuk diri aku lalui semua tok. n terima kasih juak ngn sahabt2 yg setia bersama aku, berik dorongan ngn aku untuk bersemangat.. kat sejiwa senada ya juak aku mula berkenalan ngn seseorang. bukan main sombong gik mula2 ku nangga nya.. kebetulan nya jiran booth mek org.. n mesti persepsi pertama aku, nya lawa.. nang bena juak bah... muka nya mcm sombong jak.. kebetulan ada masa ya aku visit booth sidak n tanyak ttg kementerian tmpat nya bekerja ya. kementerian pembangunan perindustrian sarawak.. so aku nanyak la tek ttg apa jenis2 industri yang diproses sia.. and you know what? sangkaan aku meleset sama sekali.. ramah sekali orang nya.. alhamdulillah, semua nya berjalan ngn lancar hari last day ya n aku sempat mintak email untuk keep in touch.. sykur.. a new day has come.. ('',)

aku bertugas agik mggu tok, jumaat sampe ahad.. kali tok di MBKS.. mggu depan kat taman sukma.. totally energy demanding keja aku buat masa tok.. but i know i can do this..


aku, mac, 2011..

No comments: