Tuesday, March 29, 2011

sejiwa senada MBKS

assalamualaikum..

alhamdulillah, mggu ya tek berlangsungnya program sejiwa senada untuk kawasan kuching selatan. sejiwa senada mggu ya tek dipolah kat area parking lot dewan masyarakat MBKS.. sedidik sedc pun booth number 92.. sama dengan booth sidak sedc juak..

nang kamboh juak..cun shift aku tek ari jemat (5pm-10pm).. and ari ya juak aku ada taklimat public mutual kat headquaters sedc (lepas solat jumaat).. lepas taklimat ya aku terus pecut ke MBKS.. nangga booth udah di set up sidak abg rajesh awal2.. thanks! start dari kol 5pm aku duak justin bertugas sampe lah kol 10pm.. rami juak customer beli produk2 sedidik..hehe..n sik dpt ku lupak justin kenak kaco customer ompuan yg agak "krek" kit.. mala madah i love you ngn justin.. hahaha...mun linda dengar ngamok linda..


aku, kak liza, ejah, kak shy, kak ani, kak parmi n kak midot..

and kali tok.. aku sik juakla..whether suratan kebetulan ka apa ka.. booth nya berjiran agik ngn booth mekorg..haiii...punyalah senang hati aku (senang hati tanpa sebab? cehh) cuma nya pun duty hari ahad (aiee..duty aku just jemat n sabtu jak).. haish.. hari sabtu duty aku start kol 5pm.. sampe lah kol 10pm..aku malam ya sama ngn sepul duak roslie.. sales ari sabtu mun dicompare ngn jemat, deras gik sales ari sabtu..aku rasa org rami kali.. dahla malam ya aku sorang jak kat booth..apa tek sepul duak roslie ku suroh mecah duit.. senang time berjual beli..

aku nang hope bena dpt jumpa nya di booth mcm kat serian dolok.. p nya pun duty hari ahad.. and aku pn turun juak hari ahad ya tek.. sbb haaa.. aku rasa aku mula rindu ngn nya lah (cehh) apa jakla aku.. p yalah tek, aku pun turun tek hari ahad pagi ya.. and there she was.. and cuaca pada hari ahad ya nang panas gila babass.. aku nait penin bila masok time tengahari.. n ku nangga nya pun kurang selesa juak tam panas ari ya.


kat depan pintu masuk booth peserta sejiwa senada..panassss..


nembiak tok nang macam anak patung.. so cute!


booth sedidik kenak serbuuuu...


nyampei hadiah ngn salah seorang pemenang lucky draw.. (sak jak safarina ya staff hahah)


erol nang jadi jurugambar rasmi sedidik.. kakni steady!



aku sik sangka..nang menjadi program slim down aku duhal..alhamdulillah..






No comments: