Sunday, April 10, 2011

Isnin yang indah

assalamualaikum..

haha.. tajuk nya very2 cliche' aku sik tauk pahal aku kah tajuk post aku Isnin Yang Indah.. or mungkin something telah berlaku ngn aku recently?

yes.. i admit! haha.. alhamdulillah, aku asa happy gilak2 mggu tok. 1st of all, cousin aku, muhammad redza zolkipli ahernya menamatkan zaman bujangnya dengan arianti kamal..gadis pilihannya and kenalannya semasa menuntut di IPT..alhamdulillah..sampe juak seru nya.. redza atau lebih mekorg kenali sebagai Boy dalam family mek org seorang yg ceria and sangat2 pande ngambik hati org.. pande naitkan mood environment. hehe..and hes big (biasalah, mekorg keluarga panda)..persiapan majlis persandingan boy bermula hari jemat ya tek.. dats y aku sik turun ngajar..mek org terus pergi ke ballroom pustaka negeri..walahwei.. nang busy lah.. aku time boy maca nikah sik sempat dtg sbb aku gik kerja time as the event took place after friday prayers.


pelamin boy duak yanti..hasil sntuhan pereka sik asing agik, Uncle Alek...


persiapan time nak masok, kazen2 ku lain ngembak bunga manggar..


tok before nya siap la..


the D Day.


Yanti and Boy.. belakang nya Edoz.. heheh..Mok Saadi interprem indah kat belakang ya.


sik tauk ku nakpa gambar sapa diambik sofea ya.. maka pengantin kat belakang..hahha


penyanyi bidan terjun pagi ya.. hahaha.. aku nang sik standby laa...
"sedetik lebih" and "just the way you are"


haa..tokla artis sebenarnya perform pagi ya..haha..Adi Hamiz Johar!

syukur alhamdulillah, majlis berjalan dengan lancar pagi sabtu ya tek..walaupun ada ketika ya berlaku sedikit masalah teknikal (sik cukup kerusi). p ya sikpa, nang selalu terjadi bah dalam majlis nikah.

1 comment:

ZSqueenbee said...

huhu..dh kawen dh abg..mek tggu ktk gik..lak mek blt kucing ngn suami n baby..yerr derrrr dh ada baby eyh kmk..haha...ada wak gmbo kmk cyoo..nakpo namo bulat lak camyo...