Monday, April 18, 2011

IPD LAGI?

assalamualaikum..

hari tok aku sampe office alu kenak tunggah Kak Ani.. ada surat utk aku katanya.. check lah aku tek..duhal surat panggilan dari IPD.. hmm..mesti pasal saman or kompaun yg aku dapat time sejiwa senada kat taman sukma ria.. sekali tek bena juak.. hmm..alu hilang juak asa mood aku pagi tok tek.

kira lamak juak aku ngurus hal saman tok tek kat IPD simpang tiga sia.. aku sik mok lewat molah benda tok sbb miggu depan aku berada di KK. takut aku sik sempat ka apa ka better ku molah awal aritok kedong juak boss semua meeting kat SEDC.. hmm..aku balit tek dgr2 ada shuffle agik dalam organisasi.. and aku dgr boss aku akan ditukar ke wilayah selatan..in which i dont think that was a good idea.. Encik Awang and Encik Ayub org yg sangat berpengalaman dalam ngurus hal korporat and banyak deal ngn org2 besar termasuk YB2.. munlah sidak duak ditukar.. susah lah bagi aku nak belajar dengan lebih mendalam dalam bidang komunikasi korporat tok..walaupun aku dimpun dalam aliran komunikasi tapi sik bermakna aku faham semua kan? aku sik setuju ngn pertukaran tok..moga2 khabar tok hanyalah khabar angin ajak..



No comments: