Monday, August 2, 2010

Selasa arghhh

salam..
ternyata since berpindah ke unit komunikasi korporat tok, dah 2 hari aku sik lunch.. adui.. mula2 disuruh polah booklet and invitation card untuk event SeDidik kat Lundu.. then dalam masa 2 hari.. beratus2 perubahan dipolah and yg paling best nya, semua perubahan ya dipolah LAST MINUTE! aku suka buat kerja tanpa banyak soal.. tapi bila disuruh molah perubahan last minute ya la paling ku SAK ATI.. ingat senang ka nak ammend grafik kat photoshop ya?? pas ya dengan ilek2 aku dipadah saat2 akhir, "eh naktok sik jadi..cancel ajak.. sik perlu benda tok" ne ndak asa nak tersimbak jak carpet dalam office tok.. kenak sik padah awal2 marek? bengap ada jak manager mek org tok..
aku asa syukur juaklah sbb aku dah masuk unit yg aku mok lamak2 tok, unit komunikasi korporat. kan apa, aku study dolok pun dalam bidang komunikasi. sekurangnya aku dpt ambik pengalaman di dalam unit tok. and so far.. seriously, nang banyak keja but i do like it. and i take it as a challenge. p yalah.. oleh kerana SIKAP segelintir INDIVIDU yang keja sik FIKIR ORG LAIN ya nak yalah melemahkan jiwa aku.
p sikpa ya nama dugaan bekerja. mun sik, sikkan aku berada di sitok. haha.. dalam kesempatan tok, aku ingin ngucap setinggi2 tahniah ngn kawan aku yang udah n bakal bergraduat. Syafiq, Hazlinda, Liong Sze, Wee, Dyna, Ain, Viranjit, Christina, Angela, Azrina and banyak gik.. tahniah! at last, dpt juak ktk org merasa keramatnya bila makei jubah ya.. ehehe
til we meet again.. nyambung molah keja lok..

No comments: