Sunday, July 18, 2010

Isnin yang suram..

salam..

aduh.. nang boring aku aritok.. lepas keja aku siap kol 10am tadik.. aku sekda polah apa2 buat masa tok.. boss pun travelling.. ooo boss.. leh sik berik keja yang mencabar sikit.. dah muak nyawa ku ngn keja2 yg salu diberik cmtok eh.

pagi tadik ujan ajak2 sampe nektok ujan. dah la pagi tadik office sejok nak mati.. aircond ya aku sik pande nak tukar suhunya sbb suhu nya dah di set oleh boss secara automatik. ngek juak eh. nasib sik mati kesejukan ku dalam office tok.

boss sekda pagi tok. nya pegi centre2 untuk rakaman dokumentari kanak2. apa lagik nya. hahaha.. bena juak kata abg rajes, memang ada unsur2 gila kuasa dalam office ku tok.. mujurlah starting dari 26hb lak, aku sikkan berada di office tok agik.. yahu.. aku kenak pindah ke office corporate communications. at least sitok aku apply balit apa yg aku belaja time study dolok.. ahhha

p sian juak nangga kak serimah, kak nor, abang jamel and crissca.. sidak banyak bantu aku dalam urusan office di wilayah selatan tok. gine ndak kelak ka suasana dalam office baru kelak. tingkat 3 gik ya.. kurus la aku sik lamak gik. haha..nait tanggak.. sitok sekda tanggak bah..

bah2..kelak ku nyambung agik.. chiao..

No comments: