Saturday, July 25, 2009

stairways to heaven..

sesungguhnya setiap perkara itu ada balasannya


assalamualaikum..

maafkan saya kerana sudah lama tidak menulis blog.

saya kurang mengerti mengapa wanita sering mudah mempermainkan perasaan saya. adakah terlalu mudah untuk mereka mempersendakan kemurnian hati lelaki yang memberikan segala-galanya untuk mereka? mereka mudah untuk memperkatakan sesuatu yang indah-indah namun segalanya pudar apabila berjauhan.

saya bukanlah seseorang yang mudah mempercayai cinta. namun atas nama cintalah diri saya berubah daripada yang tidak baik kepada yang sebaliknya. ia sesuatu yang amat suci dan penuh kegembiraan. tetapi tidak bagi diri saya. segalanya musnah. biarlah, 5 bulan sudah berlalu, saya masih lagi berdiri.

kepadanya, biarlah apa yang terjadi benar-benar membuka mata kita kepada realiti hidup. langit tidak akan sama tarafnya dengan bumi..

No comments: