Tuesday, July 28, 2009

Safest place to hide..

assalamualaikum..


maaf seribu kali maaf saya pohonkan daripada para pembaca. saya terlalu sibuk dengan urusan latihan nasyid untuk pertandingan nasyid peringkat kemerdekaan antara universiti. pertandingan yang dijadualkan berlangsung di Universiti Malaysia Perlis (UNIMAP) kini mengalami perubahan yang begitu drastik disebabkan oleh wabak H1N1.. penerbangan UNIMAS terpaksa ditangguhkan kepada satu tarikh yang belum ditetapkan. saya menjadi bingung kerana saya khuatir tarikh tersebut hampir dengan tarikh konvokesyen saya nanti. saya cuma boleh berdoa agar tiada masalah yang akan timbul selepas ini.

saya menetap di bilik Nasir, di Kolej Cempaka buat masa ini kerana latihan intensif nasyid selama seminggu. seperti biasa yang kami lakukan sebelum pergi bertanding. alhamdulillah, saya pada masa ini berasa sungguh gembira dan tenang. saya juga kurang mengerti mengapa saya berasa sebegini. semuanya bermula selepas perkenalan saya dengan seseorang. dia menjadi sahabat yang sungguh supportive. saya berasa bertuah kerana memiliki sahabat sepertinya. pada mulanya saya tidak menyangka saya akan bertemu dengan nya kembali selepas 7 tahun. dia merupakan junior saya ketika di sekolah menengah dulu. saya tidak berbohong, sememangnya dari dulu lagi saya sudah memerhatikannya dah ingin berkawan namun, saya pada ketika itu agak segan kerana saya tidak memiliki perwatakan yang menarik (dahla gempal, bercermin mata pula! ^_^ ). syukur saya panjatkan ke hadrat Ilahi kerana pada tahun ini, saya sudah menemuinya semula.

saya senang berkawan dengan nya kerana dia membuatkan hati saya tenang dan saya sudah mula belajar untuk senyum semula selepas sudah lama hati saya dirundung kesedihan. semoga persahabatan saya kekal sampai bila-bila. saya juga berharap agar dia senang berkawan dengan saya. alamak.. saya perlu bergerak sekarang..lab semakin sesak... hingga bertemu lagi..

salam..

2 comments:

uL ms fire said...

ehem2.. hehehe

Richie said...

aiee..batuk ka? mek ada ubat diberik doktor tek..mok kongsi? kehehehe..