Thursday, February 5, 2009

MARAH

saya ingin memiliki rumah seperti itu



assalamualaikum


mohon maaf kerana saya terlewat untuk menulis blog pada hari-hari yang lepas. saya mengalami hari yang sibuk pada minggu ini. banyak kerja-kerja kampus yang telah saya lakukan. antaranya memperbaharui pelekat kenderaan untuk semester 2009/2010. amat menjengkelkan, kerana saya terpaksa berulang alik dari unit keselamatan untuk mendapatkan borang permohonan dan menghantarnya ke pejabat kolej bagi tujuan cop pengesahan. kemudian setelah mendapat cop, saya kembali semula ke pejabat unit keselamatan yang terletak di bangunan canselori. walaupun sudah sampai di pejabat, saya terpaksa menunggu pegawai yang bertugas dan akhirnya saya hanya menerima jawapan seperti ini "kelak ktk dtg cek ok?". muka saya memang merah padam. sudahlah berulang alik, kebetulan hari panas (petang hujan lebat), dan kepenatan yang sudah mula menjalar, saya terpaksa menunggu lagi. ingatkan pelekat kenderaan itu siap dalam masa beberapa minit sahaja.

setelah itu, saya memperbetulkan penulisan ilmiah saya yang telah saya hantar kepad Dr Awang Azman sebelum cuti tahun baru cina. ada banyak yang perlu saya tambahkan untuk mengukuhkan beberapa hujah-hujah dalam penulisan saya itu. syukurlah, Dr Awang Azman seorang pensyarah yang bertimbang rasa.


sekian. salam..

No comments: