Saturday, June 12, 2010

Hidup baru fasa yang kedua..

assalamualaikum..

its been a long time.. ya benar, sudah lama saya tidak menulis dalam blog yg saya sayang ini. seribu kemaafan saya pohonkan daripada pembaca2 blog sekalian kerana tertunggu-tunggu untuk membaca edisi kali ini.

apa yg dpt saya kongsikan bersama pada kali ini ialah pengalaman seterusnya, kehidupan saya dalam fasa kedua selepas kursus GEMS. setelah tamatnya kursus GEMS pada tanggal 12 Mei yang lalu, hidup saya benar2 berubah. selepas apa yang berlaku semasa di Kota Kinabalu, ia benar2 mengajar saya erti tidak berputus asa. biarlah kenangan saya mati dan terus berkubur di sana. semoga apa yang berlaku memberikan hikmah yang terbuka untuk diri saya. cukuplah sekadar bertemu dan bertanya khabar dengannya. hanya kenangan sahaja yg akan menemani saya.


saya sayang kawan2 saya.. benar.. saya amat sayangkan mereka.. tanpa mereka, saya tidak akan menjadi diri saya kini.


wisma Yayasan Sabah..


ketika makan di restoren korea, centrepoint, KK.


bersantai di Nexus Karambunai, KK


Stommy, Fadzliye, Ah Yung, Saya dan Farino.. di Nexus Karambunai


kelihatan lost di pasar malam filipina..

No comments: