Sunday, February 1, 2009

Akademi Oh Akademi

gambar profil saya


Hisham, Hazrul dan saya selepas pendaftaran



Inilah nombor giliran saya



muka yang monyok di pagi hari



UNIMAS bertiga tetap ceria! AUUUUMMM



assalamualaikum

hari ini adalah hari kedua sesi ujibakat akademi fantasia musim ke 7, bertempat di K-entertainment centre, Crown Square. saya mengambil kesempatan untuk mencuba nasib dalam sesi ujibakat tersebut. (manalah tahu kan?). segala persiapan rapi telah dibuat termasuk memuatturun lagu minus one aizat hanya engkau yang mampu dari Internet. saya memilih untuk menyanyikan lagu tersebut. saya pergi ke sana dengan dua lagi sahabat saya iaitu Hishammudin dan Hazrul. mereka masing-masing membawa lagu you raised me up dan ketulusan hati. agak menghairankan pada hari kedua ujibakat, sikit sahaja warga Kuching yang hadir. saya memegang nombor giliran yang ke 180. saya berasa bersyukur kerana telah bersaing dengan saingan saya dan saingan saya pada hari itu memang mantap. saya pulang dengan senyuman alhamdulillah. haha.. hisham dan hazrul pun geram juga! hahaha

No comments: